Zilele trecute am inregistrat un record de „incidente” neplacute intr-o perioada de timp. In numai 6 ore s-au intamplat urmatoarele:

  • mi-au taiat calea 3 idioti (bine, 2 idioate si un smecheras)
  • m-a impuns una in fund cu caruciorul la casa la Cora pe motiv ca „Hai, ca poti sa iti aranjezi pungile in carucior si doi metri mai incolo” (unde draga, in mijlocul culoarului???)
  • a trebuit sa stau zece minute la coada la BRD, ca sa pot schimba bani, sa pot plati facturile la robotelul lui peste.
  • m-a apostrofat o bunica tot la BRD pentru ca am avut tupeul sa o intreb de ce isi lasa copilul de trei ani in carucior in afara sucursalei (mai era si usa inchisa, iar copilul incepuse sa urle „mamaie, mamaie” din ce in ce mai disperat)
  • later on, dupa ce abia terminasem de pus cumparaturile in masina, au venit doi tarani si mi-au luat pur si simplu caruciorul din fata; putin imi pasa de cei 50 de bani bagati in caruciorul ala, dar macar un „putem sa-l luam noi” sau un „multumesc” ar fi fost indeajuns; dar nu, nimic si au mai ras si ca prostii
  • am fost la un pas sa nu reusesc sa ajung acasa la ai mei cu cumparaturile (adica nu pe drumul optim) pentru ca o idioata (nu pot sa cred ca a fost barbat) a binevoit sa isi parcheze matizul lovit pe absolut toate partile (de-aia zic ca era femeie) exact in dreptul unicei alei de trecere. Pur si simplu.
  • am stat aproape o ora la o alta banca, pentru a incerca sa imi mut conturile dintr-o sucursala in alta, ca sa aflu pana la urma ca nu se poate, ca la ei primeaza gradina proprie, si ii doare in fund de binele clientilor. Cum oameni buni, daca mie imi este imposibil sa fac un drum pana in Pantelimon, si vreau sa imi mut conturile tot la voi dar in 13 Septembrie nu imi dati voie pentru ca nu vreti sa le dati alora din 13 Septembrie un client?
  • am asteptat „in hold” 25 de minute la Vodafone, ca sa intru in legatura cu cineva de la departamentul plati, iar la ora 18:00, dupa 25 de minute de muzica psihedelica si mesaje de genul „multumim pentru asteptare……” mi-a intrat alt robot, care mi-a spus sec : „programul pentru clientii business este intre orele 9:00 si 18:00” si mi-a inchis!
    ulterior am aflat ca daca nu-mi convine cum s-a purtat robotul cu mine pot sa fac reclamatie, si ca „sa stiti doamna, ca si noi muncim aici, nu stam degeaba” WTF????

In concluzie, mare ti-e gradina Doamne!