De la ora 9:00 suntem fara lumina. Sunand la atotputernicul Enel, aflam ca in raza a sapte strazi (mai putin a noastra) se efectueaza o lucrare programata, pentru „modernizarea retelei si imbunatatirea serviciilor”. Intram in contact cu un operator, aflam ca suntem primii de pe strada care au facut reclamatie, ca strada noastra nu e pe lista deci sa depunem sesizare. Cat dureaza? Nu se stie. prioritara este lucrarea. Sapam mai adanc, aflam ca de fapt si strazile adiacente. Cum nu am fost anuntati? Ca se spune in anunt. Ah, nu sunt specificate si strazile adiacente? Bine, se va remedia si problema asta.
Bun, plusez eu (ca ma mananca si deja am 10000 de dracusori care danseaza pe creierii mei), dar de ce nu am fost anuntati? Ii dau exemplu pe aia de la Distrigaz, care imi pun afis pe usa de la intrare cum ca in data de….. intre orele ….. se opreste furnizarea gazelor, iar eu stiu ce sa fac. Ah, vine raspunsul, pai si noi am anuntat! Unde?, intreb eu. Pe site, vine raspunsul castigator. Bravo fratilor, cu asta ati dat lovitura!!! Adica toti mosii si babele din cartierul meu, marea majoritate octo sau nonagenari, au acces la internet, calculator stiu sa le si foloseasca pe amandoua si intra la voi pe site sa citeasca anuntul. Si mai mult, o fac zilnic, ca sa vada a doua zi daca sunt blagosloviti cumva de all mighty Enel cu vreo lucrare de „modernizare si imbunatatire”.Mda, stim de aceasta problema, dar din pacate nu avem cum sa o rezolvam. Conducerea trebuie sa o rezolve. Pai transmiteti mai departe problema. Pai nu putem, trebuie dumneavoastra sa veniti la sediul nostru si sa depuneti o plangere. Aici le-am inchis telefonul ca sincer ar fi degenerat toata discutia.
PS: Am vorbit cu doamna Jalba Rodica, sef coordonator al tuturor tutelor din Call Centerul Enel. Care nici macar nu e al Enel, ca e serviciu externalizat.
Deci, in consecinta, pana dupa amiaza nu avem lumina. Macar de-ar da Domnul, si ar schimba transformatorul ala care oricum merge cand are el chef. Si il inteleg, zau, ca e de varsta vecinilor mei. Aia care stiu sa foloseasca internetul si sa citeasca anunturile pe care le pune Enel.
:)) doamne…nu stiu daca mai sunt multe lucruri care sa ma surprinda in romania..dar asta e de-a rasu plansu..cheer up..poate fi si mai rau..
ca la noi la nimeni… fereste-te cat poti si de posta romana, lasa avize pt priori-post pe usa blocului, apoi urla la tine ca nu ai venit sa ridici coletul care oricum a venit cu o saptamana intarziere :/
poate exagerez eu, desi nu cred, da’ parca prea se taie ba apa calda, ba lumina, ba…
nervi de otel iti doresc si… sa se faca lumina! :) :((
ei lasa, bine macar ca n-ai mers ieri cu metroul. Plus ca poate spui si adios variatiilor de tensiune, ceea ce n-ar fi in lucru tocmai rau…
pai ramona, si intamplarea ta si a mea sunt din aceeasi categorie, aceea a absurdului devenit normalitate in tara asta. nu inteleg asta cu „ei lasa, bine ca macar nu ai mers ieri cu metroul”, pentru ca eu nu am nici macar caldura, dar nu imi incerc muschii in problema mea e mai grava decat a ta, ca nu vad sensul si nici castigul.
povestea e oricum muuuult mai veche, am povesti pe blogul asta apropos de transformator mult mai nasoale, cand de ziua lui fii-mea, pe 20 ianuarie (acum zic mersi ca nu-s -10 grade) nu am avut curent 24 de ore.
plus ca nici un adio la variatii, pentru ca la fel cum transformatorul este din epoca celui de al doilea razboi mondial (si aici nu glumesc si nu exagerez), la fel sunt si restul pieselor din mecanism. de la transformator, pana la usa casei mele totul este la fel de vechi…
iar de vina suntem noi, draga mea, dupa cum s-a exprimat „domnul” care inlocuia transformatorul buclucas intr-o discutie cu tatal meu, pentru ca din cauza noastra crapa, ca suprasolicitam reteaua cu prea multe aparate.
dar asa e, bine ca nu am mers ieri cu metroul…
la mara pe blog nu e caldura, la tine nu e lumina!din rau in mai rau!
si aici ne-au boicotat cu grevele, dar macar s-a stiut din timp ce si cum…cu mersul metroului si cel la gradinita:-)
slava domnului, azi s-a terminat la galère!sper si la tine cat mai curand!
hihi bogdana era o gluma mara. Imi pare rau, normal, ca vi s-a intamplat asta in perioada asta destul de friguroasa.
Numai ca, cititnd aici faza cu curentul, incercam sa mi te imaginez cu burtica lipita de usile metroului meu si m-a apucat rasul. In metrou, desigur,c a de-acolo ti-am scris.
Sper ca s-a rezolvat intre timp.
A propos de functionarii astia, vin cu niste explicatii ca te doare sufletul, iesi epuizat dintr-o converstatie cu ei. Exista niste cursuri de iscutat cu clientii , ceva care sa-i invete: asta se spune, asta ramane intre noi angajatii? Ma indoiesc ca ii scolesc pe ei.
Inteleg ca printre lecturile zilnice TREBUIE sa citesti si literatura lu’ Enel:D
gisas:-))
Ramona, chiar ca amara, si am ajuns sa zic ca nu trebuie sa ma plang ca totusi nu a fost chiar frig in casa, iar asta ma doare foarte tare. Cat despre imaginea mea cu burta la metrou, sincer nu m-as fi enervat, pentru ca am invatat si m-am autoeducat sa nu ma mai enervez din orice. Sau cel putin incerc sa fac asta cu toate ca nu imi iese mereu.
Bogdana, au o adresa de mail pt reclamatii: info.ro@enel.com. Acuma, ei te indeamna sa scrii acolo, dar eu n-am primit raspuns cand am scris :D. Noi ramanem fara curent cateva ore in fiecare luna; sper ca pana la iarna sa ne mutam de-aci, ca nu ma vad bine iara la (-10) grade noaptea, cu centrala oprita.
In schimb, don’t worry, nici Distrigaz nu e mai breaz, pe noi au omis sa ne anunte, ne-am trezit cu caloriferele sloi si apa calda ioc, noroc ca mama sta aproape.
Nu-ti vine sa crezi cand ai de-a face cu oamenii astia! La Electrica e o brambureala completa intre relatii clienti-distibutie-mentenanta-etc.!