Fiindca saptamana trecuta nu am putut onora invitatia primita sa vedem filmul in avanpremiera, si totusi ardeam de nerabdare sa ducem copiii la MU, sambata ne-am prezentat cu baietii la Cinema City.

Filmul merita fara doar si poate, a fost fain, poate nu se ridica la inaltimea asteptarilor fanilor, care sunt undeva sus, sus de tot dupa Monsters Inc, insa in mod cert nu am decat cuvinte de lauda pentru el.

Partea mai putin roz a fost ca desi filmul trebuia sa inceapa la 12:10 (cat scria pe bilet), a inceput la 12:38. Ce s-a intamplat in jumatatea aceea de ora? Reclame. Reclame, reclame si iar reclame. Si cateva trailere ratacite printre reclame. Cand sa zic si eu hop, ca s-au terminat, nu a inceput filmul, ci un scurtmetraj Pixar, cu niste umbrele. Haios, nu am ce sa zic, insa atata timp cat am venit sa vad un film, si sunt cu doi copii care au rezerve foarte limitate de rabdare, parca e cam nasol sa stai o jumatate de ora sa astepti.

Nu sunt aberanta, accept reclamele, insa intr-o doza de bun simt. Atata timp cat platesc biletul la film fara sa cracnesc ca este 20, 25 sau 35 de lei, atata timp cat tot cinematograful este branduit din cap pana in picioare cu reclame, salile au nume de branduri, de ce trebuie sa mai si vad un calup gras de reclame (cu target clar copiii, sa ne intelegem)?

Bomboana pe coliva, aerul conditionat care mergea la cote maxime. Si ne-am nimerit exact langa o gura de aer, si nu, nu ne-am mutat, pentru ca nu ne sta in fire sa ne asezam pe alte locuri decat pe ale noastre. La peste zece minute dupa ce am rugat o doamna de la Cinema City sa il opreasca, in sfarsit s-a intamplat si minunea.

PS: In aceeasi zi, mai pe seara, la World War Z, reclamele au durat 15 minute, cu tot cu trailere. Sa inteleg ca targetul parinti + copii e mai atractiv?