Acum vreo doua saptamani Radu mic mi-a facut ochelarii tandari. Pur si simplu s-au rupt in doua si nu s-a inventat inca adezivul care sa ii mai aduca inapoi. Erau ACEI ochelari, cu care eram obisnuita. Mai am o pereche cu care din pacate nu ma inteleg perfect. Din lipsa de timp m-am apucat sa caut online o pereche de ochelari.

Big mistake. Dupa ce am rasfoit vreo trei patru magazine online, m-am oprit la Optinova, unde mi-am gasit niste rame absolut superbe.Dragoste la prime vedere.  Acestea. Stiti cum e cand vi se pune pata pe un obiect? Asa mi s-a pus mie pata pe ramele astea.

Am dat comanda, cu livrare in AFI Cotroceni si plata ramburs, gandindu-ma ca imi fac si control cu ocazia asta. Asta era pe data de 18 noiembrie. Am primit mailul de confirmare a comenzii, dupa care nimic, nada, liniste totala.

Ieri dimineata la 9:05, sun la ei. Raspunde robotul care imi zice este ca nu e nimeni disponibil, ca programul normal de call center este intre 9:00 si 21:00. Repet, era 9:05. M-am luat cu altele si am uitat sa mai sun ieri.

Ma apuc azi, 27 noiembrie, sa sun din nou la call center. Stau on hold timp de 18 minute, ma enervez dupa cele 18 minute, inchid si sun direct la magazinul din AFI.

Intreb ce pot face, cum pot sa aflu care e situatia cu comanda, care este problema, spun ca nu am primit nici un semn, blabla. Nenea de la magazin imi raspunde „Stiti nu e vina noastra!”. Draga domnule, nu ma intereseaza sa stiu a cui e vina! Ma intereseaza sa stiu ce se intampla, daca mai vine rama cu pricina si cand, sa imi rezolv problema!

Imi pare rau, nu va putem ajuta, sunati la call center” – Ok, am stat in asteptare 18 minute in call center. Cat sa mai stau?

„Nu stiu, nu stiu de ce ati stat atat, e putin probabil sa fi stat atat si sa nu fi raspuns nimeni” – ok, deci sunt si mincinoasa…

Am inchis, am sunat din nou in call center. As we speak, sunt in asteptare de peste 30 de minute. Aud din 30 de secunde in 30 de secunde : „Your call is now first in line and will pe answered by the next available representative. Thank you for your patience” yeap, right!

Revin si cu printscreenuri, ca m-am enervat pana peste poate.

Le-am dat mail, le-am dat mesaj pe pagina de facebook. Ce sa fac ca sa ajung sa vorbesc cu ei?!?

Dap, stiu, eu sunt o idioata fara seaman ca nu mi-am miscat fundul intr-un magazin adevarat.

Telefonul de ieri:

Primul telefon de azi:
Cel de-al doilea telefon de azi:

Continuarea:

Pe 28 noiembrie am sunat din nou. Incerc, evident, la call center, dupa vreo opt minute ma plictisesc de asteptat, de ascultat muzica si textul cu „sunt prima pe linia de asteptare”, si sun din nou la magazinul din AFI.

Domnului care lucreaza acolo i se face mila de mine, imi da numarul din centrala si un interior care sa ma directioneze direct catre secretariat.

Formez numarul, intra robotul, imi spune sa tastez interiorul, ceea ce si fac si…. surpriza. Alt robot, care imi spune sa las un mesaj si sa inchid!

Inchid fara sa las vreun mesaj, sun iar la numarul din centrala, ascult toate variantele robotului, aleg varianta cu apasa „x” pentru secretariat, juridic si comercial, imi intra ALT robot, care imi spune sa apas „Y” pentru secretariat si in sfarsit ajung sa vorbesc cu o persoana in carne si oase.

Ii spun care e problema, ii spun ca nu vreau decat sa stiu ce se intampla, ca sa stiu ce fac mai departe, imi spune ca va trimite mesajul la persoana in charge si ca voi fi sunata inapoi.

Asta era ieri la ora 14:00 (13:57, ca sa fim rigurosi pana la capat). Guess what? Nici pana la ora asta nu m-a sunat nimeni.

Azi sun din nou, nimeresc peste aceeasi domnisoara, care se mira ca nu m-a sunat nimeni. Si imi zice, ce altceva decat „transmit mesajul mai departe cu rugamintea sa fiti sunata de urgenta”. aham…

To be continued :)