UPDATE 2: Violeta a primit un mesaj de la Dl. Laurentiu Mitrea, prin care este asigurata de faptul ca ei trateaza aceasta situatie cu maxima atentie si este invitata la o ora si zi convenabila sa discute, pentru a rezolva situatia. Mesajul a fost primit de Violeta azi dupa amiaza.

UPDATE 1: am avut un schimb de mesaje pe Twitter, cu Community Manager-ul Decathlon International, care mi-a transmis  undeva in jurul pranzului ca au trimis mai departe articolul meu catre managerul Decathlon Romania si ca imi vor trimite ei un raspuns oficial.  

Povestea aceasta mi-a venit pe formularul de contact, si o redau aici exact asa cum am primit-o (inclusiv titlul este preluat din subiectul mailului). Sunt curioasa sa aflu si punctul de vedere oficial al unui reprezentant al magazinului Decathlon.

Buna dimineata !
 
Sunt violeta, mamica a doi copii: petru, 2 ani si sofia, aproape 7 ani.
 
as vrea ca povestea noastra sa fie cunoscuta si auzita, poate misca indiferenta crasa si prostia unor incompetenti asezati unde nu trebuie.
Sambata, 27 sept, am fost in decathlon bucuresti, iuliu maniu, cu sotul meu si cei 2 copii. De regula, daca nu exista carucior, petru este tinut in ham(portbebe) de catre mine pe toata durata „plimbarii” noastre prin magazin(e). 
Sambata s-a intamplat sa il dau pe petru jos din ham pentru a proba o vesta (pe care dealtfel am si cumparat-o) in magazinul decathlon. sofia, petru si sotul meu erau langa mine. Pentru o fractiune de secunda am intors privirea de la petru catre sotul meu, care imi arata o alta vesta…. si atunci petru a disparut. am inceput sa il caut, sa-l  cautam….lume multa…eu si sotul meu dupa ceva minute am intrat in panica….nu reuseam sa il gasim.

am fugit la receptie sa pot face un anunt, mai exact sa il faca ei prin statie precum a disparut un copil cu semnalmentele….in drum spre receptie am intalnit culmea, pe „directorul zilei” pe nume Adriana Zecheru careia i-am cerut ajutorul sa faca un pic publica sesizarea mea…era vorba totusi de un copil de 2 ani, care foare usor putea sa dispara.

Raspunsul acesteia a fost:”nu pot face acest anunt la receptie,deci in magazin, ci il cautam noi, angajatii. politica maganinului nostru nu ne permite acest lucru!”.

Am intrebat-o: „cum, va anuntati prin statie?cum faceti asta?daca copilul meu iese afara in timpul asta?”  am ramas fara raspuns iar eu am plecat catre receptie, respectiv intrare/iesire singurul loc unde mai aveam sperante.

Surpriza din nou: la receptie nu pot face acest lucru iar domnul de la paza si protectie mi-a raspus:”haideti doamna, chiar credeti ca pot fi eu atent la toti copiii care ies pe usa?! doar nu stau sa pazesc usa asta!!!” 

Stupefiant: pe ecusonul domnului cu pricina scria „paza si protectie”. el chiar avea rolul sa pazeasca acea usa….poate daca petru avea ceva articole furate pe el,atunci reprezenta un interes pt dl de la paza…..am incercat sa le explic omeneste insa in zadar.
 
M-am reintors spre locul unde disparuse copilul meu si la cca 10 minute aud cum se anunta in magazin,la receptie, ca s-au pierdut /gasit niste chei de masina…. adica niste chei pierdute se puteau anunta, dar un copil nu!!! adica pt decathlon mai importante erau niste chei decat viata unui copil,respectiv a unul client. 
 
In acelasi timp am dat si de sotul meu cu petru in brate care nu intelegea deloc agitatia si lacrimile mele si ma linistea luindu-mi fata in maini si pupandu-ma….

M-am reintors cu petru in brate la receptie si am cerut o explicatie legala, de data asta, pt anuntul lor. Cum se putea anunta, conform regulamentul magazinului disparitia unor chei, dar disparitia unui copil, nu!

Am cerut regulamentul in baza caruie dna adriana zecheru a luat niste hotarari vitale pt viata copilulu meu .nu exista! 
Am cerut sa fac o sesizare cu nr de inregistrare…nu exista registru! 
Am cerut sa ii vad fisa postului cu atributiile directorului zilei care a avut dreptul sa i-a aceasta hotarare….nu exista!

DECI, in baza  carui regulament a actionat dra/dna ADRIANA ZECHERU? DE UNDE A STIUT CA AVEA ACEST DREPT DE A ACTIONA ASA DACA EL NU ERA STIPULAT NICIUNDE?

As vrea sa mentionez faptul ca dna adriana zecheru pe langa faptul ca repeta intruna „nu e vina mea ca v-ati pierdut dvs copilul!….” , nu a facut altceva….
Da, e vina mea, ca am venit in magazinul decathlon pt a va face vanzare (puteti verifica ca sunt client fidel iar eu si copilul meu pierdut de care nu v-a pasat, va cumparam din magazin si asta chiar in ziua respectiva!).
Am intalnit angajati (desi dna zecheru adriana ma linistise ca e ok:” noi angajatii il cautam”!) care nici nu stiau de copilul pierdut!
 
Am facut sesizare scrisa, inregistrata in baza unui proces verbal, dar care original mi-a fost inmanat….ei oprind copia care abia se vedea….surpriza: nu aveau toner in imprimanta, era chiar indescifrabila in unele locuri….am rugat-o pe dna adriana zecheru sa opreasca originalul, ca asa este legal din cate stiu, si oricum nu se intelege scrisul de pe foaia ce a oprit-o si a refuzat ….
 
azi desi am sunat la ei de 3 ori, sa vorbesc cu departamentul juridic, nu am gasit pe nimeni. Acestia isi incep activitatea dupa ora 12…..am cerut cu directorul magazinului si nu „a ajuns inca la servici ” . Indiferenta lor este inca in picioare. 
 
ceea ce fac acum , povestea asta care reprezinta cca 30-40 min din viata noastra, povestea asta,durerea asta, ne-a hartuit drepturile, ne-a omorat sufletele de parinti, ne-a dezamagit ca suntem conationali cu asemenea indivizi, si ne-a lasat fara cuvinte in fata sofiei care nu intelegea de ce nimeni nu ne ajuta! povestea asta trebuie sa fie auzita si oamenii astia sa isi asume faptele !

multumesc si iertare pt timpul pierdut pt a ne asculta sufletele…..