Ma bucur ca in sfarsit avem un fel de „closure” la aceasta poveste. Iata mai jos mesajul Violetei, primit ieri dupa amiaza.

Buna, Bogdana 
Iarta-ma, te rog, insa nu am reusit sa iti trimit un raspuns mai repede!
 
Asadar, vineri, 24 octombrie, am avut mult asteptata intalnire .
A confirmat ca nu s-au respectat procedurile si a fost indignat de purtarea dnei Adriana Zecheru: „am fost foarte dezamagit de atitudinea doamnei Adriana” au fost spusele sale.
 
Masurile care au fost luate si care vor fi luate:
– au reziliat contractul cu firma de paza si au incheiat alt contract cu alta firma 
– dna Adriana Zecheru, desi lasata in acelasi post, a fost limitata in atributii si drepturi (urmand a fi tinuta sub observatie)
– vor adopta o formula prin care sa informeze angajatii ce masuri trebuie luate in anumite situatii sau in situatii speciale/neintalnite (cum a fost si  incidentul in care am fost implicati eu si Petru)
– asemenea anunturi se fac, s-au facut si se vor face daca situatia o cere
– daca un copil se pierde in magazinul Decathlon, angajatii, pe langa faptul ca ajuta prin orice mijloace la gasirea acestuia, fac si anuntul disparitiei. 
– am insistat sa se informeze intr-un fel clientii despre aceste proceduri, insa dl Laurentiu a dat asigurari ca nu nu vor mai exista asemenea cazuri, acesta fiind unul izolat
 
Am plecat de acolo, cunoscand un om cu valori (sper sa nu fi fost doar de fatada), un om ce a dat asigurari ca nu vor mai fi cazuri, un om ce are copii si ce a trecut printr-o situatie similara chiar cu ai sai(„intr-o fractiune de secunda a disparut de langa sotia mea”).
Pun mare pret pe tot ce a spus dl Laurentiu si sper din tot sufletul sa fie un BARBAT de cuvant si un om ce nu uita sa fie OM
 
PS: nu a vrut sa comenteze in nici un fel de ce a existat (intr-un fel extrem de penibil, zic eu) acea reactie din partea decathlonului de pe blogul….
 
Multumesc Bogdana pentru tot ce ai facut cand am cerut AJUTOR!
Cu drag si respect, Petru si Violeta.

Pana la aceasta data eu nu am avut niciun contact direct, oficial cu vreun reprezentant al Decathlon, in afara de Yann Martell, Online Comunity Manager Decathlon International, cu care m-am conversat pe Twitter, si care de altfel a fost cel care a si trimis povestea catre echipa Decathlon Romania. In continuare, el a fost singurul care a comentat si la mine pe blog, comentariul venit din partea  unui anume domn Eric fiind scris de el.  Nu am fost contactata pentru a scrie si varianta Decathlon, desi mi-am exprimat deschiderea in acest sens.