Undeva prin luna Aprilie, din motive de Campionat European de fotbal, ne-am hotarat sa ne instalam un pachet de televiziune de la Dolce. Pana la acel moment nici unul dintre noi nu a mai fost vreodata client Telekom.

Am intrat pe site, am vazut numarul, am sunat, am spus ce vreau, am primit bineinteles propuneri pentru diferite alte oferte „avantajoase” pe care le-am refuzat politicos si intr-un final ne-am inteles. Pe seara m-au sunat pentru a confirma adresa si ora la care ne pot vizita pentru instalare si fix peste 48 ore de la apelul telefonic aveam Dolce TV instalat.

De mers a mers si merge relativ ok, cu anumite balbaieli (a se citi imagine intrerupta) mai ales pe posturile HD si mai ales in primele 5-10 minute dupa ce pornim televizorul.

Dupa ce am platit factura pe prima luna (toate platile au fost facute online, mentionand codul de facturare), fix de la a doua factura am inceput sa primesc sms-uri si telefoane de la diversi operatori care doreau sa imi aduca aminte ca s-a emis factura. Bogdana a platit si a doua factura, tot din online si ca sa fie o plata rotunda, le-a dat si vreo 30 lei in avans. La 48 ore dupa ce am facut plata (contul nostru si al lor fiind in aceeasi banca) am fost sunat de o domnisoara care m-a intrebat cand platesc. I-am explicat politicos ca am platit si mi-a multumit.

Ieri tocmai am primit factura noua, factura care contine si un sold aferent lunii precedente. Dupa cum va spuneam nu suntem clienti Telekom decat pe partea de TV asa ca singurele numere disponibile pentru contact sunt cele cu robot si scripturi, scenarii de raspuns. Repetati toti dupa mine: 1-2-CNP -1-4……. M-am chinuit vreme de 3 ore si am incercat  sa le spun ca am platit de ceva vreme. Apoi a incercat si Bogdana. Singurul raspuns primit de la robot dupa ce am apasat pe diferite combinatii de taste a fost ca nu imi recunosc codul de facturare pe care l-am luat de pe factura primita de la ei.

Multumesc Telekom, a fost o experienta interesanta la care cred ca voi renunta cat mai curand posibil.

Inteleg dorinta operatorilor de servicii de a optimiza procesele si de a limita interactiunea clientilor cu angajatii de la customer service. E logic, e normal, automatizarea proceselor face parte din viitorul nostru. Totusi, valabil fiind pentru orice furnizor de servicii (mai ales cei din zona de telecomunicatii), ceea ce nu inteleg este cum s-a ajuns la concluzia unanima ca interactiunea cu operatorii trebuie sa fie eliminata complet atunci cand aplezi numerele cu robot, scripturi automatesi raspunsuri predefinite si disponibila doar daca apelezi numai din reteaua respectiva, numere cu taxa suplimentara?!

Later update: am folosit telefonul unui posesor de abonament Telekom si contra sumei de 1.93 Euro am reusit sa ma lamuresc. Se intamplase ceea ce banuiam. Am platit factura scadenta in aceeasi zi in care s-a emis cea noua drept urmare a aparut soldul pe factura. Daca vreau sa mai vorbesc cu ei in calitate de client ar fi bine sa ii apelez tot folosind un abonament Telekom si ca totul sa fie ok am la dispozitie, bineinteles, o oferta extrem de avantajoasa…….1-2-CNP-1-4…..

 

Sursa foto