De acord ca imaginea vinde, ca numai despre asta se vorbeste in ultimul timp (pana la un punct ar zice inocenta din mine). De-aia au aparut job-uri super bine platite cum ar fi ala de iti face personal brading si te transforma intr-o printesa dintr-o broasca raioasa peste noapte. Ca doar imaginea vinde, nu? Moda asta vine, de unde din alta parte, decat de peste ocean. Iar experienta de un an intr-o echipa cu all mighty americanii mi-a bagat treaba asta cu imaginea ca un par in ochi.

Si ajung si intreb, la ce mai conteaza oare substanta? Ceea ce este dincolo de imaginea vanduta? Care mai este valoarea a ceea ce exista dincolo cu adevarat? Cei care stiu sa se vanda mai bine au mereu de castigat in fata celor care nu o fac atat de bine, dar pot crea si oferi valoare adaugata in orice intreprind?

Asta legat de multe altele printre care si mult hulita frunza, care poleita sa fi fost cu aur, iar campania facuta beton, ca ceea ce e dincolo de frunza e bau-bau lipsit complet de valoare si substanta.

Ideea este ca pana la urma nu pot supravietui una fara alta. O imagine care nu are nimic fondat in spate la un moment dat, dupa un scurt boom se va fasai ca un balon dezumflat. Valoarea fara o imagine construita nu va fi observata decat greu si cu mult efort. Asta pentru ca daca nu exista bling bling, senzational si altele similare, nu atrage.