Despre dragostea mea pentru Instagram am scris de mai multe ori. Si o pot numi dragoste, sau poate mai bine zis pasiune, fiindca Instagramul se numara printre cele doua aplicatii pe care le folosesc zi de zi, no matter what. Asa am ajuns ca in peste un an si jumatate sa urc peste 1400 de imagini, reflectand viata noastra. Un fel de Calea Lactee in imagini :)
Si nu e vorba doar de ideea de a urca fotografii zilnic pe contul meu, ci este vorba de interactiune. Interactiune cu oamenii pe care ii urmaresc, iar fotografiile lor ma poarta in locuri in care nu am ajuns inca, sau locuri in care am fost si de care imi este dor, am acces la experiente cu care altfel nu m-as intersecta (sa vezi postate live fotografii de pe Stromboli nu e ceva cu care sa te intalnesti ), cu cei care ma urmaresc pe mine. Dincolo de oameni, sunt si companiile, cu care eu aleg sa am interactiune, si pentru asta Instagramul mi se pare un loc perfect. Pentru ca stimuleaza creativitatea oamenilor din spatele anumitor branduri sa vina cu continut video si foto care sa incite si sa te faca sa ii dai like. Nu este un loc al spamurilor, este un loc al continutului de calitate, pe care tu il alegi sa il urmaresti, nu invers.
Unul din aceste branduri este Avon. Chiar daca au o bila mai gri din partea mea (caci ii urmaresc cu mult inainte de a deveni brand ambassador pentru Avon) pentru ca nu sunt atat de activi pe cat mi-as dori eu, sunt unul din brandurile care au avut curaj nu numai de a crea o campanie dedicata pe Instagram, insa au avut curajul de a folosi exclusiv telefoanele pentru a realiza intreaga campanie. Ceea ce e de admirat.
Marea majoritate isi folosesc contul pentru a urca fotografii realizate profesionist, impecabile, insa pierd enorm de mult la capitolul autenticitate. La Avon pe cont veti gasi ultimele video-uri realizate special pentru campanie „Live, Love, Like”, filmate exclusiv cu Iphone, debordand de originalitate, pofta de viata, tinerete si exuberanta.
Si tot zapand printre imagini si clipuri, mergeti pe urma hashtagurilor, si veti avea parte de niste surprize :) Informatii despre cum puteti zbura din hashtag in hashtag aveti aici. Mai multe nu spun, m-am jucat si eu, si nu dau spoilers :)
Asa ca urmariti-le pe cele trei fete simpatice (hipster-geek girl, cea sporty si petrecareata si romantica senzuala), si nu aveti decat de castigat
eu urmaresc multe. de la victoria`s secret, dior, burberry, pana la avon, aqua carpatica…