Exprimarea nu imi apartine, Gena are toate drepturile de autor asupra ei, insa mi s-a parut cea mai potrivita in contextul de fata.

Care are in prim plan, tot de la Gena preluata informatia, informatia cum ca McDonald’s va schimba in SUA jucariile din Happy Meal cu … carti. Strategie de marketing all the way, din categoria „hai sa acoperim mizeria cu o poleiala de aur”. Sau „afara vopsit gardul, inauntru leopardul”.

„Happy Meals fun for kids can be used to educate and inspire good choices”, says Lisa McComb, a McDonald’s spokeswoman.

No shit?!?

Ma enerveaza rau de tot. Si nu ma luati cu „hai, macar asa vor citi ceva”. E fix egal cu zero din punctul meu de vedere.

Ma bucur ca i-am ferit pana acum de boala fast food-ului, ca am refuzat sa duc copiii la toate petrecerile facute in McDonald’s-uri pentru care primisem invitatii. Cand vor fi mari vor intra acolo daca vor alege ei sa intre, dar am convingerea ca vor avea o cultura alimentara indeajuns de bogata incat sa zica „NU”.

Cam atat.

Materialul original: aici.