Starcom a realizat niste infografice interesante legate de comportamentul in online al mamelor din Romania. Mi-am permis sa le preiau si eu, sa vedeti cu ochii vostri despre ce e vorba si sa povestim pe marginea lor. Va regasiti in cifrele acelea?

infografic mame starcomm

Si cel de-al doilea,

Print

Stiu, sunt cam lungi, insa extrem de interesante ca si date. De exemplu, legat de partea de „blogging” care ma intereseaza pe mine, eu ma asteptam ca profilul bloggeritei sa nu fie de casnica, cu venit mic spre mediu, traind intr-un oras mic, ci dimpotriva :). Nu ca prima varianta ar fi mai buna, sau invers, pur si simplu e o informatie la care nu ma asteptam. O realitate este insa de netagaduit: femeile, in general, si mamele deopotriva sunt forta in ceea ce priveste decizia de cumparare in mediul online, si faptul ca suntem prezente in acest spatiu a dus nu numai la crearea unei noi tipologii de grup, ci a adus un plus de informare tuturor membrelor implicate.

Concluzia imi place mult. Focusul nu ar trebui sa fie pe gasirea modalitatii in care sa optimizam vietile mamelor, ci pe mijloace care sa ajute la sporirea calitatii vietii de familie.

PS: acestea sunt niste studii calitative despre stilul de viata si comportamentul femeilor cu copii in online. Mai multe infografice, cel putin la fel de interesante, puteti gasi aici.

Sursa foto