Zilele trecute, in cadrul unui workshop ING, Alis Anagnostakis ne povestea despre decizii rationale versus emotionale, despre cum de fapt rareori deciziile noastre sunt exclusiv rationale si de cele mai multe ori tot emotionalul ne ghideaza (oricat am vrea noi sa nu recunoastem asta) si, de faptul ca da, publicitarii se folosesc de aceste „arme” in constructia campaniilor pentru un produs sau altul, astfel incat sa ne convinga sa il cumparam.

Un exemplu perfect este cel de mai jos. In afara de campaniile Dove, care mi se duc direct la inima de fiecare data si pe care le ador, cred ca e prima data cand o reclama ma emotioneaza atat de tare. Evident, sunt toate sansele sa nu aiba acelasi efect la toata lumea, noi, mamele punem botul mult mai rapid si mult mai intens la asa ceva, insa fiecare dintre noi este cel putin in una din cele doua pozitii: cea de mama sau cea de copil, si indiferent de care parte esti, emotionalul isi va face treaba privind acest filmulet.

 

Este cea mai noua campanie a casei de bijuterii Pandora, The unique connection, si voila, si-a facut treaba cu varf si indesat, avand la o saptamana de la lansare peste 4,3 milioane de vizualizari. Si m-a facut si pe mine sa vorbesc despre ea, eu care, desi am la mana 14 bratari, cu Flex-ul 15, nu am nicio bratara Pandora, niciun charm, nu am intrat niciodata in vreun magazin de-al lor si nici nu pot spune ca-s vreo fana de-a produselor lor. Adica imi plac, ma tot intersectez cu ele prin online, unde sunt destul de vizibili si activi, dar cam atat..

Insa reclama, well, m-as mai uita la ea o data. Si inca o data. Cu aceeasi emotie!

PS: Au o colectie speciala for mommies.