Putine sunt brandurile care se implica atat de activ si de constant si de intens in campanii sociale si umanitare cum este Avon. Asta este unul din motivele pentru care relatia mea cu ei este, mai intai de toate, una personala si afectiva.
Anul acesta ei continua pe cele doua zone atat de cunoscute, cea a luptei impotriva violentei domestice si cea pentru sanatatea sanilor. Un mic istoric ce ilustreaza ce au facut pana acum, din 2002 incoace, aveti in infograficul de mai jos si trebuie sa recunosc ca cifrele sunt mai mult decat impresionante, mai ales ca in spatele fiecareia dintre ele se ascund multe povesti extrem de emotionante.
Cel mai mult apreciez faptul ca s-a iesit din bucla lunii octombrie, care la nivel international este deja similara cu fundita roz, simbol al luptei impotriva cancerului la san si au demarat o noua campanie de informare luna aceasta. Pentru ca toti suntem fii/fiicele cuiva, si chiar daca a fost ziua copilului, cel mai frumos lucru pe care l-am putea face, ca si copii, ar fi sa oferim un mic gest de pretuire. Si, din pacate, nevoie de ajutor, sustinere si informare este pe parcursul intregului an, iar cancerul de san nu iarta si nici nu isi alege perioada din an in care sa loveasca :(
Eu sunt „vehiculul” prin care Avon va intinde o mana de ajutor si va ofer in numele lor un control mamografic gratuit. Acesta include atat consultatia, cat si o ecografie mamara (daca persoana are pana in 40 de ani) sau o mamografie (daca persoana are peste 40 de ani).
Controlul complet se va realiza cu ajutorul Fundatiei Regina Maria si va fi oferit pe principiul primul venit-primul servit. Imi doresc sa ajunga la cineva care chiar are nevoie si care ar putea afla, astfel, ca este bine.
Eu as vrea. Multumesc!
Si eu as dori.Multumesc.
Buna si multumim!
M-ar interesa si pe mine.
Si eu as vrea.
Multumesc
Dragele mele, imi pare rau, insa nu pot sa ofer decat un singur voucher :( Chiar imi pare rau, mai ales ca nu era vreun cadou de distractie si stiu ca ati fi avut nevoie de el.