Pe cat de cerebrala si de organizata si de calculata sunt cand vine vorba de cheltuielile din casa, pe atat de putin ma laud cu aceste abilitati cand in ecuatie intra “cosmeticele”.

Nu pot sa spun ca imi pierd orice urma de cumpatare, insa am o slabiciune evidenta pentru cutiute pline cu potiuni si promisiuni. In conditiile acestea de-a dreptul vitrege, incerc pe cat posibil sa ma tin departe de tentatii (greu, greu, cumplit de greu) si sa imi focusez atentia pe nevoile reale pe care le am.

Partea cu tinutul departe de tentatii este relativ simpla. Nu (mai) sunt amatoare de excursii prin mall-uri si de sesiuni de window-shopping, asa ca din start am eliminat o prima sursa de cheltuieli nejustificate. Nu mai cumpar de niste ani buni nici reviste “glossy” si chiar am descoperit ca exista viata si fara ele (a fost revelatia anului 2008 pentru mine!), deci iar nu am la ce sa jinduiesc, inclusiv newsletter-urile au primit “unsubscribe”, doar online-ul ce ma mai saboteaza din cand in cand si imi arata ceea ce nu ar trebui sa vad.

La capitolul nevoi reale, pe primul loc sunt copiii, evident, si abia dupa aceea urmam eu si sotul meu, Radu. Pentru copii am gasit produse care impaca destul de armonios si costurile si calitatea dar si cantitatea (familie mare, deh…). Iar in ceea ce ma priveste, prefer sa ma pastrez pentru cateva perioade din an, in care nu numai ca imi reinnoiesc stocurile la produsele pe care le ador (si eu si pielea mea), dar mai si vanez promotii, oferte, produse nou intrate pe piata, colectii hot, etc.

Cum mai supravietuiesc eu avalansei de cosmetice, care de care mai fansi-smensi? Cititi continuarea articolului meu pe Avon – Schimba lumea prin frumusete.

Sursa Foto: © Andrew Barker | Dreamstime Stock Photos