Cu putin noroc weekendul acesta ma va prinde in Timisoara. Singura-singurica, fara copii (si fara barbat), facand numai lucruri (aproape) interzise unei mame cu trei copii: citind (opt ore pe tren dus si opt ore intors!), facand fotografii, cunoscand oameni noi si facand conversatie cu cei pe care deja ii stiu (si de care imi e dor ca nu i-am mai vazut de ceva vreme!) si mai ales plimbandu-ma pe malurile Begai, lucru pe care nu l-am facut niciodata pana acum.

Dap, ar fi prima mea vizita in Timisoara si ma apuca asa un dor de duca si o nerabdare, ceva de speriat. Va fi ca o gura mare de aer pentru mine si incerc, incerc, incerc sa nu ma gandesc cate procese de constiinta imi voi face ca voi fi departe de copii, chiar si pentru cateva zile!

De ce Timisoara? Pai sa citam mai intai direct de pe site:

 

În Timisoara ai ocazia sa intalnesti cel mai amplu patrimoniu de monumente istorice din tara, de fapt, avem chiar şi cartiere-monument. Orasul parcurilor si al trandafirilor, cum a fost el numit datorita frumoaselor parcuri care se intind de-a lungul canalului Bega, bifeaza si niste premiere. Aici a fost atestata cea mai veche fabrica de bere din Romania, aici a apărut primul ziar de pe teritoriul actual al Romaniei.
Timisorenii au fost primii europeni care s-au bucurat de iluminatul stradal electric si primii romani care au avut ocazia sa circule pe prima strada asfaltata de pe teritoriul actual al ţării. Pentru unii e de ajuns sa amintesti de Catedrala Mitropolitana, Opera Romana si Palatul Baroc ca sa isi reaminteasca pozitia Timisoarei pe harta mental-vizuală a oraşelor pe care le-au vizitat cel putin o dată. Dar Timisoara nu inseamna doar arhitectura si multiculturalitate.
Timisoara Brands Tour este evenimentul care isi propune sa scoata la iveala parti importante din motorul economic al orasului si incearca sa arunce o raza de lumina asupra unor branduri care au influentat si inca influenteaza soarta Timisoarei. Timp de 3 zile, din 10 pana in 13 aprilie 2014, unii dintre cei mai cunoscuti bloggeri din Romania vor sta fata in fata cu cele mai importante branduri din partea de Vest a tarii, le vor vizita la ele acasa si le vor descoperi povestile de succes.
Acest proiect este realizat de PRbeta Agency in colaborare cu Prin BanatBranduri participante: TimișoreanaCramele RecașFornettiAsociaţia Timișoara Capitală Culturală Europeană Parteneri de mobilitate: Autonom-Rent-A-Car
Parteneri: FarmecHotel Timişoara şi Restaurant Sabres
Parteneri media: 24-FUNCtrl-D
Timișoara Brands Tour este o franciza a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece

 

Tot ce trebuie voi sa faceti este sa imi tineti fingers-crossed zilele astea sa imi iasa toate pasientele si sa reusesc sa ma vad in tren in drum spre some perfect quality time cu o echipa minunata!

Oltea, multumesc!