Data viitoare cand va programati la Medlife pentru o echografie ganditi-va de doua ori inainte si mai ales dati un search pe google dupa numele doctorului la care vreti sa faceti programarea. Este un sfat prietenesc pe care vi-l dau in urma intamplarii de ieri.
Cum am ajuns eu la echografie? Simplu. Am avut parte de niste surprize neplacute saptamana trecuta si de niste emotii pe masura, care m-au trimis direct la o consultatie de urgenta, la un set complet de analize si o programare pentru o echografie abdominala. Initial programata pentru miercuri (adica maine), sambata, in urma unor noi „surprize” am refacut programarea pentru luni la ora 14:45 si am anulat-o pe cea de miercuri.
Am ajuns pe o ploaie zdravana la 14:45 in parcare si la 14:48 in fata cabinetului. Ma intampina asistenta, care imi spune pe un ton cu iz de nerabdare „Va asteptam!”. „Da, am intarziat patru minute, imi cer scuze”, zic eu uitandu-ma la ceasul telefonului. E 14:49.
Ma trimite pe pat si imi zice ca vine si doamna doctor imediat. Ok, nici o problema eu nu ma grabeam. La 14:50 primesc un telefon de la o doamna care dorea sa se programeze pentru Portret de Copil. O rog frumos sa astepte telefonul meu mai tarziu, deoarece nu aveam cum sa o programez. Intre timp, apare doamna doctor, se aseaza direct la echograf, imi tranteste o paleasca de gel pe burta si incepe sa dicteze cifre catre asistenta din camera cealalta. Pam-pam, un organ dupa altul, trece cu viteza peste ele. Ma intreaba doua chestii: cand am facut ultima echografie abdominala, eu ii raspund ca niciodata (nu am avut nevoie pana acum, de ce sa fac) si daca am vreo nastere (semn ca s-a uitat foarte „atent”, pentru ca nu a vazut ditamai cicatricea de la cezariene, desi mi-a mai turnat inca o tona de gel echografic exact pe cicatrice) , la care eu ii raspund ca trei si ea incepe sa rada si zice „Foarte tare” de vreo trei ori (probabil cate una pentru fiecare copil).
„Gata, nu aveti nimic, totul este bine si in regula”. Imi intinde un morman de servetele sa ma sterg de gel si se ridica. Cat am stat eu sa sterg urmele de gel ea semneaza hartia tiparita si pleaca. Eu vreau sa vorbesc cu ea, ca sunt inca nauca de la viteza cu care a facut echografia, insa ma gandesc ca oricum o prind dupa ce platesc. Ma duc la receptie, scot buletinul, imi baga datele, dau banii, 174 de lei pentru echografie abdominala totala, ma intorc cu bonul inapoi la cabinet. Surpriza, doamna doctor a plecat deja, eu eram ultima programare. Ma uit stupefiata la ceas, era 14:59.
In noua minute mie mi s-a facut echografie, m-am sters, m-am imbracat, m-am dus sa platesc, am platit si m-am si intors la cabinet. Repet, in noua minute. Cand i-am spus aceste lucruri doamnei asistente, mi-a ridicat din umeri.
„Doamna, nu avem ce sa facem, la 15:00 trebuie sa predam cabinetul”
„Doamna, dar atat a durat echografia dumneavoastra, doamna doctor a vazut totul” – „Cum a putut sa vada ficat, stomac, splina, doi rinichi, intestin subtire, colon, vezica, uter si ovare, sa le faca masuratori, va verifice orice alta anomalie, tesuturi, etc in mai putin de cinci minute?”
„Da, a putut” – „Ok, daca dumneavoastra ati fi fost in locul meu, ati fi facut pentru prima data o echo abdominala, care costa aproape 200 de lei, cum vi s-ar fi parut sa primiti un serviciu pe fuga, douazeci de minute comprimate in cinci, pentru ca nu, la 15:00 trebuie eliberata sala, si doamna doctor e la final de program si trebuie sa fuga la treburile ei?”
am primit inca o ridicare din umeri.
Era 15:04. Intreb si eu cu cine pot vorbi, mi-o suna pe doctorita, care era deja in taxi sau whatever, ca dadea de zor indicatii cuiva. Doctorita imi repeta acelasi lucru. Ca trebuia eliberata sala (ii raspund ca asta nu e un motiv – cu atat mai mult cu cat „domnul conferentiar” inca nici nu venise, desi, dupa cum am zis mai sus trecuse nitel de ora fatidica 15:00). Ca atata dureaza o echografie, ca ea are programari din 15 in 15 minute (la care ii raspund ca una e sa dureze 15 si alta e sa dureze 5 cat a durat a mea). Imi repeta ca ea nu a vazut nimic la mine si ca ea a vazut tot ce era de vazut (ok ma bucur ca nu ai vazut nimic, desi permite-mi sa am mari dubii legate de ceea ce ai vazut tu de fapt sau nu, in cele cinci minute la cele 10 organe ale mele – which reminds me, a petrecut 30 de secunde la fiecare organ!!!)
Este 15:07, imi dau seama ca nu am cu cine sa ma cert, mai ales ca ea o da tot inainte cu faptul ca ea a vazut tot, si ca asta este, daca sunt nemultumita, sa fac plangere. Bingoooo.
Sunt de mai bine de cinci ani clienta la Medlife. Medlife este prima alegere cand am o urgenta. Copiii mei au doctorul lor la Medlife, Constantin Giosanu il cheama si este un inger de om. Ne-a ajutat enorm in multe situatii. Asistentele de la pediatrie sunt niste ingeri. Am avut internare acolo cu David, remember? Nu am cuvinte ca sa descriu cum au fost serviciile atunci, si cat de bine a fost pentru David. Da, au o problema cand vine vorba de prins vene la copiii mici. Lui David i-au spart sase vene pana sa ii primda una, cand a avut ultima imbolnavire nasoala, acum mai bine de un an jumate. Insa sunt circumstante, pentru ca David e genul pufos, cu venele ascunse, e un chin si iti trebuie o mana fantastica sa ii prinzi o vena si sa o faci din prima. Cand Rebecca si-a spart arcada, acolo am mers. De fiecare data cand am o problema de sanatate cu copiii Medlife este prima si singura alegere.
La adulti este totusi cam alta mancare de peste. Imi amintesc cum s-a dus mama la tomografie, in urma cu vreo doi, iar pe doctorul de la tomograf l-a prins intr-o pasa proasta si a urlat ala la ea, pentru ca a indraznit sa il intrebe cand poate veni sa ia rezultatul. Mai imi amintesc cum am venit din Turcia, Radu s-a pricopsit cu o otita, si pana la urma cu toate consultatiile de la Medlife, l-a vindecat doctorita noastra de la Spitalul ORL din Panduri in urma unei consultatii telefonice :).
Insa aici, aici a fost lipsa de profesionalism pe toata linia. De la faptul ca am avut parte de zero comunicare cu doamna doctor, pana la faptul ca nu si-a indeplinit atributiile cum trebuie. De la faptul ca eu ca si client nu am nici o treba cu modul in care ei isi impart activitatea in cabinete, pana la faptul ca toate intrebarile mele au avut drept raspuns niste ridicari din umeri, sau dupa caz, raspunsul invariabil „eu nu sunt de vina cu nimic”.
Mi se pare inadmisibil sa platesc 174 de lei pe un serviciu PROST, facut la REPEZEALA si pe FUGA, fara RESPECT, de catre o doctorita care nu avea in cap decat cum sa o tuleasca mai repede de acolo, ca doar era la final de program si de catre o asistenta care nu avea in cap decat ca trebuie sa elibereze cabinetul pentru domnul conferentiar care urma sa intre cu consultatii de la ora 15:00.
Pentru toata lumea, pe doamna doctor o cheama Marton Camelia. Si daca puteti, povestiti mai departe despre modul in care alege sa isi faca treaba pentru care s-a pregatit si pentru care este platita.
Domnilor de la Medlife: in continuare aveti mari hibe in fluxul organizatoric, aveti mari hibe in modul in care va pregatiti angajatii sa comunice cu clientii si, nu in ultimul rand, aveti hibe in furnizarea serviciilor. Si as mai avea cel putin zece puncte in care aveti nevoie de imbunatatiri si optimizari.
Dar de ce as face consultanta pe gratis? Daca chiar doriti o schimbare, implementarea unui sistem adevarat de managementul performantei in care clientul sa fie pe primul loc nu doar la modul declarativ ci si in realitate, sistem din care sa aveti si voi numai decat de castigat, stiti unde sa ma gasiti.
LE: Am primit si un raspuns oficial din partea echipei Medlife, este postat pe pagina lor de Facebook si este de admirat faptul ca au reactionat atat de repede si au luat in considerare mesajul meu. Iata si raspunsul:
„Draga Bogdana,
In primul rand multumim pentru sesizarea ta si pentru faptul ca ne-ai oferit toate detaliile relevante, inclusiv numele specialistului care a efectuat actul medical. Acest lucru ne-a scurtat traseul pe firul discutiilor pe care le-am avut cu partile implicate. Am discutat cu doamna doctor, avem deci toate informatiile pentru a-ti putea oferi un raspuns. Vrem sa te asiguram ca luam in calcul fiecare plangere/reclamatie facuta de pacienti, indiferent de canalul pe care se fac aceste sesizari.
Luand in considerare toate elementele, dincolo de detaliile organizatorice (faptul ca ecografia a durat 5 min sau faptul ca a existat o mica intarziere a ta care a decalat programarea) doamna doctor isi asuma in intregime responsabilitatea pentru actul medical si rezultatul oferit in urma ecografiei.
Dorim insa sa ne cerem scuze, in numele doamnei doctor Camelia Marton si al companiei MedLife, pentru modul in care s-a desfasurat comunicarea medic-pacient. Aici cu siguranta mai sunt lucruri de imbunatatit si chiar daca suntem cel mai mare operator privat de servicii medicale din Romania, echipa noastra este formata din oameni, care uneori fac greseli, pe care ni le asumam atunci cand este cazul.
Te asiguram ca lucrurile nu vor ramane asa, va mai exista o discutie ulterioara cu personalul medical implicat si se vor lua masuri corespunzatoare pentru ca acest gen de situatie sa fie o exceptie la MedLife, nu o regula.
Multumim inca o data pentru semnalarea situatiei respective, feedback-ul din partea pacientilor ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile permanent, pentru a ne sustine intr-adevar renumele prin fapte si nu doar vorbe. Speram sa revii la MedLife atunci cand vei avea nevoie si sa pastrezi aceasta companie ca prima optiune, asa cum ne-ai marturisit ca o consideri in acest moment.
Multa sanatate!”
Eu am multe istorii negative despre Medlife Pediatrie. Din pacate. Am mai spus-o si in alte ocazii. Mereu zic ca nu mai calc pe acolo.
Cris, poate am avut noi noroc ca am ajuns printr-o intamplare la doctorul Giosanu, insa chiar nu am ce sa ii reprosez, decat sa il ridic in slavi, ori de cate ori am ocazia. Din toate punctele de vedere.
Eu am card la ei de vreo 2 ani si merg pentru diverse programari, insa deocamdata n-am avut astfel de evenimente neplacute.
Prietena mea a avut una urata rau de tot la tomografie saptamana trecuta, dupa ce ca nu i-a facut-o bine a mai si tipat la ea ca n-a completat bine nenorocitul de formular, ca pana la urma e tot vina pacientului…(dar cand a pus intrebari i s-a raspuns cu „cititi acolo ce scrie”).
Cred ca e acelasi doctor care a tipat si la mama mea… E recunoscut pentru caracterul coleric. I-am uitat numele acum, dar stiu ca face asta on a regular basis…
Imi pare rau pt experienta ta, Bogdana, te inteleg foarte bine si simt acelasi gen de revolta interioara numai cand ma gandesc cat de scumpe sunt serviciile lor si cate asteptari, firesti de altfel, avem noi de la ei. Eu am de 6 ani asigurare privata. In primii 3 ani Medlife, urmatorii 2 la Euroclinic si de un an la Medicover. Am migrat o data cu firma pentru care lucrez, dar asta-i alta poveste.
Eu sunt foarte suparata pe MEDICOVER si profit de acest comentariu pentru a face cunoscut un alt nume de ecografa dezastruoasa: DR. EDITH DABOVEANU. Am fost acum aproape 2 luni sa-mi fac o ecografie mamara, serie din niste investigatii recomandate de endocrinoloaga mea. Ca si tine, am avut parte de 5 minute, cu acelasi gel aruncat, dar asta nici nu conteaza. Ce e foarte grav este ca la sfarsit mi s-a dat o hartie, intrerpretarea medicului. Cand am intrebat de poze, adica acele imagini cu sanii, mi s-a spus ca sunt inregistrate in sistem. In naivitatea mea si pt ca ma grabeam la un alt medic, avand programari una dupa alta, am crezut ca medicul meu endocrinolog va putea interpreta acea ecografie uitandu-se pe calculator. Dupa o saptamana, cand m-am dus sa-mi vad endocrinoloaga, am remarcat ca citeste de pe acea hartie inmanata de mine cum ca toate-s bune si frumoase. Nici vorba de poze. I-am zis sa se uite in sistem. Mi-a zis ca nu exista acolo, ca ceea ce conteaza este intrerpretarea medicului ecograf. NICI VORBA de poze. Mi-a spus chiar ca la Medicover de obicei nu se dau acele poze, daca totul este in regula, dar totusi, daca insist, sa le cer celor de la receptie.
Am primit aceleasi raspunsuri oriunde am intrebat: daca medicul considera ca patologic sunt toate bune, nu se mai scoate ecografia. Am facut si eu sesizare in data de 02.05.2012, am primit raspuns identic cu cele de mai sus. Sunt bine, nu are rost sa primesc poza.
Stii de fapt care este problema? Ca poate eu nu am incredere in acest ecograf si vreau sa ma duc la alt medic, in alta clinica. Doar am platit-o, nu-i asa? Este a mea. Ca doar atunci cand facem o radiografie dentara nu ne intoarcem la dentist cu o foaie pe care scrie la ce dinte avem probleme, ci ni se da radiografia, e a noastra, platita.
Pentru mine, aceasta politica inseamna lipsa asumarii responsabilitatii. Inseamna lipsa de bun simt, de respect fata de pacientii care platesc, asa ca mine, 18 euro in fiecare luna abonament! Asadar, sistemul nostru medical incepe sa putrezeasca si in privat, oare pentru ca aici vin medici de la stat sau doar pentru ca este in sangele nostru romanesc sa fim niste nenorociti fara capatai? E foarte trista situatia.
Bravo Laura Tomescu. Ai spus lucrurilor pe nume. Clar si concis.
Bravo Laura Tomescu ! Ai spus lucrurilor pe nume, clar si concis. Si la privat au inceput sa-si bata joc. Stiti cit costa o noapte de internare la Medlife pediatrie? 720 ron. Fara tratament. Pai ?
Ce-mi place cand iei atitudine, Bogdana, mi se pare strigatoare la cer toata situatia asta!
Laura, asta cu sangele romanesc nu e deloc adevarata, medicii romani din Franta sunt ireprosabili, foarte multi au posturi bune. Cu o mentiune: cei care rezista in sistem, pentru ca din cate am inteles multi nu fac fata si pleaca. E greu sa iti faci treaba BINE si cu ZAMBETUL PE BUZE. Ce am observat eu la medicii romani, prieteni de-ai mei, e ca au dificultati mari cand vine vorba sa explice ce se intampla pe limba pacientului. Ies foarte greu din jargonul lor, nu-s deloc obisnuiti sa se puna in pielea omului din fata lor…Sigur ca sunt si exceptii, dar ma intreb cat de pregatiti sunt la capitolul asta in facultate si in timpul rezidentiatului.
Nu as intra in generalizari, evit sa fac asta cat pot, desi si eu am auzit muuuuulte si nu de bine si din surse directe (cunoscuti de-ai mei) despre calitatea serviciilor din Franta.
Bogdana,
Imi pare rau pt experienta negativa.
Eu am fost supravegheata in sarcina de dr Zguri Arben – Medsana. E minutios, tacut, politicos, atent.
Poate vrei sa mergi la el. Nu cunosc tarifele, noi avem abonament prin firma. Insa dr Arben (sau Zguri? care o fi prenumele nu stiu) e „safe choice” dpmdv
Elena, la mine a fost o conjunctura nefericita, o urgenta combinata cu doi dintre doctorii mei apropiati plecati fiecare in cate o tara straina in vacanta. Plus, am mers pe recomandarea doctorului care ma consultase (tot de la Medlife, jos palaria pentru el, Stegarescu Sergiu pe numele lui). Oricum, multumesc mult de tot pentru nume, e de tinut minte!
Da, ai dreptate, serviciile pentru adulti au o alta calitate decat cele pediatrice. Si noi tot la dr Giosanu mergem cu piciul, de fapt am si nascut la Medlife. Dar daca e vorba de o eco zau daca stiu unde sa o fac…adica la ce clinica!
Din pacate nu avem medici buni pe segmentul asta si nici nu prea ai cum sa te informezi. Degeaba dai un google search pe un nume de dr pt adulti, nu afli mare lucru poate pt ca nu se discuta pe forumuri. La Medlife si dr Ama Georgescu stiu ca da rateuri, tin minte de pe forumurile de gravide. Acum face eco la tot poporu’, inclusiv copii, nu are o specializare.
Bogdana, daca descoperi un/o dr bun in eco sa scrii, ca nici eu nu stiu pe nimeni!
P.S. Noi am incasat la Medlife si un medic internist total nepregatit. Sotului meu ii aparuse un fel de urticarie si l-am trimis repede la dr (avem abonament la ei) si a nimerit o speriata care a zis ca trebuie consult dermatologic, ca ea nu stie. I-am dat eu niste Peritol la instinct si au trecut imediat…
P.P.S. O pb la Medlife ar putea fi urmatoarea, cred eu: Marea majoritate a medicilor sunt angajatii lor, iar salariile nu sunt prea mari (exceptie sectia ginecologie). In consecinta, mai rar sa fii bun in meserie si sa mai ai si bani de acasa….In plus, le lipseste experienta clinica. Un medic de spital are totusi o cazuistica bogata, mai intreaba un coleg, isi formeaza cat de cat un palier de competenta. Nu ca as recomanda spitalele, dar pt pb serioase eu spre ele ma indrept totusi. Operatia pt fibrom am facut-o la Sp Municipal, nu la Medlife. M-am dus special la dr Badea Iulian fiindca ii stiam reputatia si operatia mea era chiar grea.
Roxana, stiu doi echografisti buni: Rodica Chitescu la Medlife si Dr. Iosup care are cabinetul lui propriu. Pe Rodica Chitescu am avut-o la primele doua sarcini, iar pe Dr Iosup la ultimele doua. La sarcina cu David am fost urmarita si de unul si de celalalt ca am avut mai multe probleme, si am avut nevoie in ultimele saptamani de mai multe echografii.
Da, pentru sarcina si eu ii stiu pe dr de care spui tu, dar traiam cu impresia ca fac eco doar gravidelor, adica asta e specializarea lor. Cand am fost insarcinata eu am fost la dr Klein, Clinica Polisano. Profesionalism maxim!
Dar daca e sa ma duc acum la o eco de rutina, sau doamne fereste de nevoie, chiar nu stiu la cine.
Roxana, iti recomand pt eco pe dr. Adriana Rimbu, o poti gasi la MATE-FIN Medical pe str. Maior Coravu 20. Cred ca mai lucreaza si la Regina Maria si Spitalul Militar parca. E foarte atenta, iti explica totul pe intelesul tau, raspunde la toate intrebarile. Recomand cu toata inima! Un medic de nota 10.
Io-s fan Regina Maria, acolo ecografiile si consulturile sunt programate la 30-60 de minute, in functie de problema. Si toata lumea se poarta perfect.
La Medicover in schimb era cam acelasi lucru cu ce povestesti tu, plus ca dupa ce te puneau sa bei 1 litru de apa pentru ecografie te tineau sa astepti cel putin juma’ de ora :))
Olivia, nu vrei sa stii ce distractie am avut si cu vezica :) aia o povestesc in privat doar, doamna :))))
la noi a fost invers, toate cele pe zona de pediatrie (foarte putine, e drept) au iesit prost, in schimb pe zona adulti a fost ok. s-a nimerit ca eu sa fac toate ecografiile din ultimii 5 ani la acelasi medic, de la Medlife Favorit. m-a sucit pe toate partile cu minutiozitate de fiecare data; ba chiar, la un moment dat, s-a oferit sa faca si ceva in plus :) si pe gratis, pentru ca beneficiez de abonament. nu cred ca e mai grava situatia la ei decat in rest, totusi. fiecare padure are uscaturile ei, pana la urma. pana acum n-am gasit nici o padure verde 100%, ca sa zic asa.
noa
Pai cred ca le-ai facut pe toate la Rodica Chitescu, atunci se explica. si mai este o doamna doctor acolo, Mihaela Steriu o cheama care este la fel de minutioasa. La ea am ajuns in doua ocazii, intamplator, si mi-a placut mult de ea si de felul in care a pus intrebari, a abordat toata situatia si mi-a raspuns ea la randul ei la intrebarile mele
In limba romana se scrie „ecografie”. Parerea mea. „Echografie” poate peste vreo 30 – 40 de ani, daca binevoiesc vreo 20 de milioane de vorbitori alfabetizati.
Florin, sunt acceptate ambele variante, si da, ai mare dreptate cu ceea ce spui. Si nu stiu daca sa rad sau sa plang….
Nasol. Data viitoare deși sper sa nu existe un next time, programeaza-te la Alma Georgescu. Eu am făcut vreo 3 eco la Dumneaei. Si noi îl iubim pe Dl Dr Giosanu. E pediatriul nostru from day1. Mă bucur ca pan la urma esti ok. Asta contează.
Da, doctorul Giosanu este de iubit.
@ Alina: stiu parerea ta despre generalizari, crede-ma ca nu vreau sa ma indrept spre aceasta directie, dar tocmai mi s-a cerut de la obraz 300 de lei pt o operatie chirurgicala absolut banala la un spital de stat. Sunt extrem de revoltata de medicii si asistentii romani care nici nu se uita la tine fara bani, insa nu stiu sa resusciteze un pacient si nu isi mai amintesc ce au invatat in facultate. Sunt convinsa ca sunt si medici buni, dar cam putini, ori am eu ghinion si nu-i nimeresc.
In fine, sa ne pastram optimismul, totul va fi bine, totul va fi bine…
Laura, totul va fi bine. Sa speram
Bogdana, problema foarte mare in Franta e ca sunt din ce in ce mai putini medici. Si poti avea parte de situatii absurde in Paris, de exemplu, cand suni la oftalmolog si obtii programare peste trei luni. In rest, din experienta mea, atat cat am vazut, nu ai ce sa le reprosezi. Dar vorbesc doar in numele meu.
Laura, stiu, dar eu cred ca e de vina mai ales sistemul. Modelul de urmat sunt medicii care nu se uita la pacient, asa cum mai spunea cineva. Oricum, articolul asta a miscat o rotita mica in sistem, si-s tare fericita! Faptul ca PR-ul spitalului a raspuns dovedeste ca le pasa totusi.
Bogdana, stiu din interior ca fac la greu formari pe „client care”. Si mai stiu, din aceeasi sursa, ca au extrem de mult de furca exact cu medicii, care nu accepta formarile si, in cazul exceptional in care o fac, vor sa le fie livrate de medici specialisti in client care!! Sunt groaznic de dificili si trateaza de sus pe oricine nu e medic si vine sa-i invete pe ei ceva.
Noi am patit-o cu un orl-ist la ei, care, intre timp, a fost concediat, din cauza multiplelor plangeri din partea clientilor…
Nuschu, stiu ca se fac, insa crede-ma ca cel mai greu este sa formezi doctorii in directia asta. Si nu e vorba de mentalitati, e vorba de faptul ca au pur si simplu alta structura.
Bogdana, pai asta spuneam si eu. Cred ca se intampla si din cauza modelelor pe care le au in facultate si ulterior. Cati medici nu ne privesc de sus, stapanii absoluti ai adevarului?
Tot la Medlife, m-am dus cu bunica-mea (82 de ani) la dr Iulia Kulcsar. Eram a doua programare din ziua aia – ea isi incepea programul la 4, noi eram programate la 4.30. Madam’ dr. venea agale la 4.40, lejereanu, fara stres. Nu arata ca un om grabit, constient ca a intarziat si ca-l asteapta liota de pacienti. Dar, deh, dna e mare cardiolog la IC Iliescu, treba respectata numai si pt ca exista!
Am mai avut o istorie cu Td, cand am fost internati 3 zile la ei si ei, prin regil a-glutenic au priceput anti-diareic – ii tot dadeau cu piept de pui fiert si morcovi. Le-am facut o sesizare pe site, dar degeaba, nici pana azi nu am primit raspuns…
Iubita bine ca te-a primit! ;) Stii povestea mea tot la ecograf dar la concurenta Sanador…Din pacate acesti dr vin din sistemul de stat si respectul pentru pacienti e acelasi, chiar daca platesti la greu serviciile lor.
Nicol, o stiu si si acum mi se ridica sangele la cap cand imi amintesc povestea ta…
Misto PR! Bravo!
Era misto cu adevarat daca veneau si cu ceva palpabil, nu doar un mesaj postat pe Facebook… Numa’ zic :) o echografie refacuta pe indelete ar fi primit nota zece de la mine
Eu sunt patita si la Medlife si la Regina Maria. La Medlife aveam o programare la 7:30 la care medicul nu a binevoit sa ajunga si dupa jumatate de ora am renuntat. Iar la Regina Maria fara numar, fara numar – de la intarziere, absenta medicului, comportamentul medicului care are de-a face cu orice mai putin cu respectul fata de pacient(bine, sunt si pacienta veche, aveau timp). Insa merge si asa , din pacate, pentru ca foarte multi din pacienti evalueaza imaginea (locatie, curatenie etc) considerand ca si in sistemul public ar fi beneficiat de aceeasi calitate a serviciului medical. Una peste alta, multa sanatate.
Eu sunt patita la Medsana, dar si obisnuita sa mi se intample asta, la controalele periodice la endocrinologie la Medsana. Acolo merg la ditamai somitatea si se pare ca se confirma proportia, cu cat mai mare somitatea cu atat mai mare intervalul in care esti nevoit sa astepti pe banii tai. Asa am stat la una din ultimele programari, patru ore jumate, in conditiile in care eram gravida in opt luni cu Radu.
Răspunsul, că răspunsul, dar într-o ţară civilizată ţi-ar fi dat banii înapoi şi ar fi pus-o pe doctorita să-şi ceară scuze personal. Aşa mailuri amabile sunt uşor de scris….
Ti-ai dat singura raspunsul de ce nu se intampla lucrurile astea, cand ai mentionat „intr-o tara civilizata”. Mai e mult pana acolo :)
Sunt siderata de comentariile voastre ! Si dezamagita. Dupa cata reclama se face la tv, ma gandeam ca la Medlife voi gasi un raspuns in legatura cu starea mea ! :((
Coborati ochii de la plasmele de pe pereti si insistati cu privirea pe mizeria de sub receptii, praf si clisa, intrebativa cum sunt transportate probele prelevate de la pacienti catre laborator (alt loc infectios), singura politica la minunatul Medlife este cum sa ii mulgem pe astia de cati mai multi bani. Evaziune fiscala la greu, deconturi de la cnas…, la orice analiza facuta acolo sau consult incercati si o a doua parere la alta clinica. Sigur o sa aveti surprize.
buna ziua. Din pacate nu am aceeasi parere despre aceasta clinica.Se fac greseli enorme acolo si in curand o sa va povestesc despre ce este vorba.Te duci acolo sa ai niste raspunsuri sigure dar din pacate nu este asa..
si noi am avut ceva experiente neplacute la medlife….o abordare superioara si poruncitoare din partea doctoritei Giuvelea de la medlife favorit care forteaza cezariana dincolo de orice aspect, fie comercial sau indicat dpdv medical.
am renuntat ulterior la doctorita Giuvelea.
in timpul altei ecografii la o alta doamna doctor (nu-i mai retin numele), tot la medlife favorit, o doamna doctor PITIGA a intrat in cabinet in timp ce sotia mea era intinsa pe pat pt ecografie; dialogul dintre cele 2 doctorate a fost cat se poate de ignorant la adresa noastra; doamna PITIGA era foarte frustrata ca nu avea masina cu ce sa ajunga la munte in week-end-ul urmator si o ruga pe doctorita ce se afla in mijlocul ecografiei daca o poate lua si pe ea; va spun sincer ca acest dialog jenant a durat in jur de 5 minute iar la un moment dat doctorita (mult spus oricum)PITIGA chiar era interpusa intre mine (sotul si tatal fetitei) si monitorul unde urmaream toate cele. numai dupa ce doctorita cu ecografia I-a atras atentia ca imi obtura tooooot, abia atunci dialogul penibil a luat sfarsit si doamna PITIGA a iesit din cabinet. o ecografie de vreo 300 ron cu respect ZERO din partea celor 2, mai ales din partea dnei PITIGA!
Hehe…Bogdana…welcome to the club!…cu obida in suflet.. in provincie e si mai rau…
Buna ziua,
Incerc sa fac o sesizare scrisa celor de la Medlife si nu gasesc pe nici o pagina o adresa de contact. Ma puteti ajuta va rog?
Aici: https://www.medlife.ro/contact
Desi eu as suna sau chiar m-as duce la una din receptiile lor sa fac sesizarea scrisa, cu numar de inregistrare si tot tacamul.
DA, asa fac ei, sesizezi, isi cer scuze, si dupa daca le aduci aminte iti spun ca minti (aviz a se inregistra convorbirile telefonice). Este singura clinica privata unde am fost si am fost certata, jignita, si bestelita in ultimul hal de o duduie blonda care nu a fost in stare sa faca o banala eco – BURTEA MIHAELA. Iar personalul administrativ sunt neprofi, clontosi, si ff josi – dna Carmen Negrea, Oana chivu. Cu mana pe inimia va spuns ca asemenea jeguri umane nu am vazut (nici macar la stat).
:(((
Fugiți de medlife cât puteți. Am fost cu copii la analize in unirii si au pierdut eprubetele cu sânge. M-au sunat sec a doua zi sa îmi zică sa ii aduc dinnou sa le ia sânge, fără nici o explicație. După ce am făcut eu mai multe „valuri”, am aflat adevarul. Eu pt asta vreau sa le fac sesizare mai departe, nu la ei si dacă va fi nevoie si de acțiune in judecată. Este vorba de neglijența la locul de munca si traumatizarea minorilor pt a ii înțepa dinnou pt ei nu sunt capabili sa își facă treaba bine.
Pe scurt: experienta nefericita cu d-na dr. Badea Ana Maria, sectia pediatrie de la Medlife/Unirii. Recomand evitarea cabinetului ei, acelor parinti care nu alearga dupa saci de medicamente si teancuri de trimiteri pe la alte sectii. Eu (pt baietelul meu) am avut parte de 3 trimiteri si o reteta lunga ca o zi de post:-))
Experienta placuta cu d-na dr Leoveanu Agapia Maria, medic ORL. Nu perie orgolii, nu vorbeste aiurea despre orice si dialogul e axat 99% pe simptome si tratament.
Personal nu repet experienta cu dr Badea Ana Maria, decat daca imi pierd simtul ratiunii sau memoria.
In seara aceasta am avut dureri puternice in piept mai mult de o jumatate de ora si am sunat la Medlife (am abonament) in ideea ca poate ma vede un medic si reuseste sa imi puna un diagnostic, tinand cont ca aceste dureri revin periodic dar pana acum nu am un diagnostic clar si nici nu am reusit sa ajung sa ma vada un medic in timpul crizei. Este a doua oara cand incerc sa dau de un medic cardiolog la ei pentru un consult in timpul acestor crize, dar s-a demonstrat ca am asteptari prea mari.
Revenind la apelul din seara aceasta, domnisoara care a raspuns la telefon era total nepregatita pentru a reactiona in cazuri urgente. A facut conversatie cu mine 5 minute, pentru ca nu stia daca „e in ordine” sa ma trimita in Clinica Grivita (in timp ce durerea se acutiza), apoi m-a mai tinut inca 10 minute pe fir ca sa verifice doar ea stie ce, ca in final sa imi spuna ca ma poate ajuta in sensul ca poate sa cheme o salvare in locul meu.In timp ce asteptam, am cautat pe site sa vad daca exista un numar de telefon unde pot suna pentru o urgenta. Fereasca Dumnezeu! Pe pagina de urgente este un formular de programare online, setat pentru programari cu ziua urmatoare.
Ce pot sa spun… Ca si altii probabil si Medlife stie doar sa incaseze abonamente! De pacienti se ocupa Dumnezeu.
O cunosc pe d-na dr. Marton. Ea mi-a facut ecografiile in ulimii ani. Prima interactiune a fost cu scantei, datorita atitudinii, apoi nu am mai avut evenimente deosebite.
La REGINA MARIA se intampla aceleasi lucruri!!! Mai exact la doctorul Hadi Rahimian!
Ori consultatia dureaza 2 minute ori astepti 2 ORE pentru o consultatie de 2 min!
Confirm cele spuse de Bogdana,dr.Marton este o persoana foarte zeflemista,adica in loc sa te incurajeze te ia la misto .
Se pare ca nu s-a schimbat in toti acesti ani,am facut eco in februarie 2018.
Cu programare, cu branula pusa, mi s-a spus ca nu pot face RMN in ziua respectiva. Nu mi s-a spus ca trebuie sa am o anumita analiza facuta dinainte, au luat o pacienta in timpul programarii mele si apoi au spus ca nu mai este timp, desi clinica era deschisa aproape inca 2 ore, iar de la receptie mi s-a spus ca interventia ar dura 20-30 de minute.
2018, aprilie. Acelasi doctor MARTON CAMELIA. Ecografie totala abdominala. Durata 6 minute din care probabil 3 minute ecografia propriu-zisa. Cu tot dezbracat imbracat, print, semnat documente a durat 6 minute. Final fericit – NU AVETI NIMIC! Pe repede inainte totul. Repet 6 minute a durato ecografie totala la acest medic. Feriti-va de acest medic MARTON CAMELIA. Prin acesti medici MEDLIFE ofera doar iluzii, poezie bine scrisa, spoiala de culoare si in rest SERVICII DE PROASTA CALITATE oferite de medici precum marton slab pregatiti….fara juramant si fara angajament….sa facem Romania bine poezie bine recitata prin media si cam atat. Realitatea este dureroasa. Nu exista nici un fel de responsabilitate. Sesizarile la Medlife intorc cel mai probabil aceleasi poezii
Si, deci, ati avut ceva sau nu ati avut nimic?! Ati fi dorit sa va tina intins mai mult pentru acelasi rezultat? V-ar fi ajutat psihic, despre asta e vorba? Daca nu a avut dreptate si aveti, din nefericire, simptomatologie care va face sa credeti ca suferiti de ceva, repetati ecografia la alt medic si comparati rezultatele. Daca nu coincid si deci primul medic a fost superficial, faceti reclamatie, cereti-va banii inapoi, daune morale si amenintati-i ca mergeti la ei cu cele 2 ecografii si cu televiziunea. Treaba cu televiziunea s-ar putea sa-i motiveze sa remedieze situatia si discomfortul pe care vi l-au creat.
desi e un post vechi, tot cu frica m-am dus azi la medlife la eco abdominala :) Am dat peste o super doctorita, f atenta, f placuta, a explicat ce era de explicat, a stat f mult cu mine si m-a intors pe toate partile (literalmente) pana nu a reusit sa noteze corect si precis toate masuratorile. O recomand cu caldura – Adina-Maria Tatomir, un om deosebit!
Confirm „profesionalismul” angajatei MARTON de la Medlife. Nu s-a schimbat nimic din 2012 pana in prezent, in ciuda raspunsului civilizat primit la postul initial.
Pentru ecografie ovariana, am fost si eu programata la doamna Marton Camelia unde initial voia sa ma refuze deoarece nu bausem un litru de apa inainte. Am insistat totusi spunand ca bausem o cantitate suficienta de apa si nu aveam vezica goala.
Dupa insistente m-a primit intr-o scarba deplina, mi-a trantit o cantitate considerabila de gel si dupa un minut mi-a zis „Nici macar uterul nu il pot vedea”. Am citit dupa si am intrebat diverse persoane din anturaj care sunt doctori si au zis ca este foarte probabil sa nu se fi vazut ovarele, dar ceea ce mi-a zis dansa legat de uter arata incompetenta. Atitudinea dansei a fost demna de dispret, iar eu niciodata nu ma voi mai duce la dansa.
1. Durata unei consultati este de 20 de min. Ati fost norocoasa ca v-a primit. Oriunde esti programat, cred ca sunteti constienta de faptul ca este de bun simt sa te incadrezi in timpul destinat programarii in cauza. Astfel, cunoscand traficul si conditiile meteo, iti iei marja de eroare si pleci din timp, asigurandu-te ca nu incurci programul cuiva, intarziind. Nu este dreptul nostru sa incurcam sau sa mai fim primiti dupa ce intarziem. Punct. Astazi, pe usile cabinetelor, este mentionat faptul ca daca intarzii jumatate din timpul alocat programarii, esti obligat sa te reprogramezi. Dvs. ati intarziat 4 minute, cu siguranta nu a fost o tragedie si s-a simtit nevoita sa va primeasca. As fi inteles sa se grabeasca insa, daca ar mai fi urmat programari dupa dvs. Poate avea programari in alta clinica si n-a vrut sa depaseasca timpul alocat programarii dvs. Who knows?!
2. Despre faptul ca „nu a stat la discutii” cu dvs. Radiografiile si ecografiile sunt interpretate de medicul specialist, ci nu de cel care le executa. Nici nu are voie sa intervina, sa recomande tratamente sau mai stiu eu ce. Cu ecografia mergeti la medicul trimitator. Punct si aici. Cu toate ca, nu mi s-a intamplat niciodata sa intreb ceva, in timpul ecografiei si sa nu-mi fie explicat. Poate a fost vorba si despre atitudinea mea, respect si o fi cantarit si faptul ca nu am intarziat/ iritat pe nimeni, fiind deci tratata cu respectul si seriozitatea cu care, la randul meu, am tratat.
Nu le dau dreptate celor de la medlife (scris intentionat fara majuscula). Sunt o afacere, interesati mai repede de incasari decat de sanatatea clientilor (nu pacienti – tot intentionat).
Am patit ceva similar, am fost tratata cu antibiotic de catre un medic care inchiriase cabinet in incinta medlife. Fara rezultat sau raspuns la tratament, am mers la alt medic, tot din medlife, care mi-a ras in nas „pai nu aveti asa ceva, pt ce acest tratament? Normal ca nu a functionat, ci a agravat ceea ce aveti deja”. incompetenta ma tratase cu atb si creme topice pentru stafilococ, eu suferind de dermatita atopica. Mixturile si cremele recomandate au inrautatit situatia. Am sunat-o pe doctorita si i-am povestit ce mi-a spus colega si anume faptul ca am fost diagnosticata si tratatata gresit. Moement in care m-a intrebat „si de ce m-ati sunat”. I-am raspuns ” ca sa va cereti scuze”. Mi-a replicat ca eu trebuie sa-mi cer scuze si mi-a inchis telefonul in nas.
Am facut reclamatie si mi-am cerut banii pe consultatia in cauza ianpoi, cat si pe tratamentul care costase undeva la 200-250 lei (ca sa nu mai vorbesc despre faptul ca am inghitit atb timp de o luna, fara sa fi fost nevoie). Mi s-a raspuns ca au vorbit cu dr. doctor incompetent si ca aceasta a spus ca m-a tratat cum trebuie si m-a diagnosticat corect. I-am intrebat atunci care dintre cele 2 doctorite are dreptate. Amandoua lucrand la medlife si diagnosticandu-ma diferit. Am mentionat ca astept sa-mi primesc banii de la cea care considera ei ca a greesit. Caci n-ai cum sa fi diagnosticat diferit, de catre 2 medici. E limpede ca unul dintre ei a gresit. Nu mi s-a mai raspuns.
In definitiv, experiente neplacute avem cu totii, chiar si la stat, cu atat mai mult la privat unde este pur si simplu business, mai mult decat este medicina si competenta. Dar haideti sa fim realisti, nu putem sa ne suparam cand intarziem si sa avem pretentia sa ni se aloce acelasi timp. Corect ar fi fost sa va taie cele 4 minute din cele 20 alocate programarii, nu sa plece mai repede spre casa. Insa poate, experta fiind, a vazut si masurat tot ce se putea, interpretarea urmand a fi facuta, dupa cum am spus, de care medicul trimitator. Dvs stiti cu siguranta daca a avut dreptate si daca a masurat tot ce ar fi trebuit (probabil ati aflat ulterior de la doctorul (gastroenterolog?!) care v-a recomandat ecografia si la care v-ati intors cu rezultatul). Si, daca nu ar fi masurat tot si analizat fiecare organ in parte sau ecografia nu ar fi fost relevanta, i-ati fi facut reclamatie, asa cum am facut eu si ati fi primit probabil acelasi raspuns evaziv si je m’enfich-ist, din pacate.
Multa sanatate si, pastrati in minte ca orice gradina are buruienile ei. Insa tine si de noi felul in care suntem tratati iar punctualitatea este primordiala si apreciata in absolut orice context sau domeniu, cu atat mai mult in medicina. Numai bine dvs si celor 3 copilasi! :)
Buna! Am ajuns pe aceasta pagina pentru ca sunt in cautarea unui cardiolog bun la Medlife pentru sotul meu, altul decat cel la care am fost eu in ultimii doi ani si care m-a dezamagit cumplit la ultima interactiune.
Avem abonament la Medlife de foarte multi ani, iar concluzia mea este ca doar daca esti foarte norocos reusesti sa dai peste un medic bun, care sa te asculte, sa te trateze si sa comunice cu toata disponibilitatea profesionala.
Dintre cardiologii de la Medlife, cred ca este de evitat dl. Abedini Alireza (medic de excelenta), care din principiu stie ca nu ai nimic si care face ecografii cardiace vorbind la telefon sau luand cate o gustare. Dupa o vizita la cabinetul dumnealui si la al unui ortoped tot din categoria celor de excelenta am decis ca trebuie sa evit aceasta categorie de medici in Medlife.
Dl. doctor Muresan, cardiolog, la care am mers doi ani de zile, parea a aborda serios consultatia insa la ultima vizita si-a contrazis propriile constatari anterioare (documentate cu fotografiile aferente), respectiv un anevrism de aorta ascendenta, care initial parea a fi de operat, iar acum se micsorase… In plus, i-a fost dificil sa porneasca aparatul, iar in final nu a putut nici sa listeze imaginile, asa ca mi-a recomandat un CT pentru a se lamuri mai bine. Pentru CT, desi am incluse in abonament 2 CT-uri gratuite pe an, mi-au cerut bani (cca 1700 lei) spunandu-mi ca exista un singur medic in Medlife care face astfel de investigatii cardiace si, fiind medic de excelenta, trebuie sa platesc integral costul investigatiei, ceea ce nu mi se pare deloc in regula.
O cunosc si pe dna. dr. Marton (am un chist mare pe rinichi care trebuie monitorizat anual) si pot sa confirm ca este putin cam prea operativa si prea putin comunicativa.
As aprecia daca cineva mi-ar recomanda un cardiolog bun in Medlife, in primul rand pentru sotul meu care, pe langa HTA, are diabet de tip II si BCR stadiu III.