Am povestit despre drum, am povestit despre plaje, acum o sa povestim despre pensiunea unde am stat noi. Pe care am gasit-o pe Booking, cu vreo trei saptamani inainte de a pleca, undeva pe la finalul lui iunie.

O sa ziceti ca a fost cu ceva riscuri, eu cred ca nu. Am vorbit in total de vreo trei ori cu proprietarul pensiunii, care a fost super ok si inclusiv in ziua in care am ajuns in Potos, si nu eram foarte siguri pe unde trebuie sa o luam, imediat a venit si ne-a luat de unde ne oprisem (culmea, ne oprisem la vreo 200 de metri de pensiune).

Pensiunea se numeste Irini, este situata la iesirea din Potos, pe drumul spre Theologos, e chiar ultima pensiune, ceea ce o face perfecta, pentru ca  liniste, si cat vezi cu ochii, ai numai dealuri de maslini in jur. Credeti-ma, chiar daca vi se par mai apropiate de plaja sau de centru, rezistati tentatiei de a alege o pensiune centrala, pentru ca seara este o galagie de nedescris. Noi am avut parte de liniste, ceea ce a fost pur si simplu fantastic. Oricum masina va fi de baza in toate plimbarile voastre pe insula, deci NU aveti nevoie de o pensiune in centru sau lipita de plaja (decat daca tineti neaparat sa aveti marea ca peisaj principal cand va treziti dimineata).

Revenind, pe noi ne-a costat 75 de euro pe noapte studioul cu micul dejun inclus. Pretul standard era de 66 de euro, iar 9 euro/zi a fost micul dejun pentru noi cinci. Studioul era compus din doua camere, una cu pat dublu si o kitchineta, cealalta cu 2 paturi suprapuse pentru copii si baie. Fiecare camera avea balcon, si fiecare camera avea LCD. Am avut wifi care a mers brici in oricare parte a pensiunii ne-am fi aflat. Si ce mi-a placut cel mai mult, am avut niste paturi beton. De la saltea (bio, facuta din cocos), la asternuturi, care au fost de cel putin 4 stele. Albe, imaculate, moi la atingere si de calitate. Credeti-ma pentru mine asta este problema maxima oriunde m-as duce, am un pitic maaaaare de tot pe creier, iar aici a fost totul impecabil in privinta asta.

(cam asa arata camerele, asta nu a fost a noastra. Noi din pacate nu am avut cada in baie, desi mi-ar fi fost extrem de utila, pentru ca nu as mai fi avut parte de mini-inundatii la fiecare dus facut. Daca mergeti acolo, cand faceti rezervarea, neaparat sa cereti camere cu baie!!!)

Patul meu si al lui Radu a fost exact asta (am gasit fotografia aici)

Nu va imaginati lux, insa totul este de bun simt, curat si frumos. Noi am avut probleme cu nisipul, eu una am stat in fiecare seara sa fac smotru dupa ce ne intorceam de la plaja si terminam cu imbaierea copiilor, pentru ca efectiv auzeam non stop nisipul ala scartaind sub talpile noastre. In rest, toate bune si frumoase.
Gradina este maaaare, dar mare rau, sunt zone cu gazon, unde te poti intinde pe un sezlong, si zone ca niste minigradini, pline de maslini, meri, lamai, si mai ales leandri. Este spatiu zdravan pentru a-ti parca masina, si mai au si un loc de joaca, nu ceva fantastic, insa e bine ca este acolo, pentru ca cei mari cam pe acolo si-au facut veacul.

Micul dejun, la 9 euro (pentru patru portii) a fost mai mult decat indeajuns. Sunca si cascaval, cate patru felii, dulceata de cirese si caise, margarina (maaaaare minus la capitolul asta, sincer!), si in fiecare dimineata mai aveam ori omleta, ori oua fierte, ori o gustare calda cu feta, rosii si ardei pe gratar (dementiala!). Painea este de vis, cu o coaja groasa, crocanta, cafea e la polul opus, apa chioara de-a dreptul, eu veneam in fiecare dimineata cu borcanul de nes si o faceam cat de cat mai „baubila”.

Am mancat si seara acolo (in majoritatea serilor, de fapt), mai ales ca de fiecare data cand terminam cu procedurile de „dupa plaja” era deja trecut bine de 9 seara iar copiii erau un pic obositi si un pic mai mult infometati. Am mancat de toate, de la souvlaki, tzatziki (cel mai bun pe care l-am mancat in toata vacanta!), tzutzukaki (scuze daca nu se scrie asa, pentru noi a fost motiv de multe mistouri – un fel de mici mai patratosi), calamari, gavros, alti pesti fara nume, mousaka, salate, supe de pui, si niste mancaruri de ale lor, din vita, sau pui, ceva cu sos rosu, dar foarte bune. Pentru mancare va dau mai multe detalii in postarea viitoare :)

Merita? DA. Fara doar si poate. Locatia nu e scumpa, este curata, este linistita, beneficiezi de tot suportul gazdelor, care stiu engleza, sunt deschisi si comunicativi. Ea, o grecoaica frumusica, era insarcinata in opt luni iar el este politist, insa dupa spusele lui, vara nu doarme (nah, ca nici in Grecia nu se doarme vara, sic!), doar iarna, pentru ca era in permanenta la servici (ba la pensiune, ba in turele de la politie) si la rugamintea noastra a venit in una din seri cu motocicleta, moment in care baietii nostri au innebunit de fericire :).

Cam atat. Daca mai aveti intrebari, eu sunt aici :)