Am incercat azi sa schimbam un produs H&M din colectia Marni. Mai exact un costum de baie pe care abia cand am ajuns acasa mi-am dat seama ca nu prea am la si pentru ce sa il folosesc (sa fiu sincera, nu am fost singura care am luat costumul de baie drept un body)

Mai intai am fost in Plaza, ne-am dus la raionul de copii si am ales diverse lucruri cu o valoare apropiata (cu putin mai mare) cu cea a costumului de baie Marni. Am ajuns la casa si acolo am aflat cu surprindere ca nu putem schimba produsel Marni decat acolo unde ele au fost comercializate, adica in Baneasa, Afi Cotroceni sau in Constanta.

Dupa amiaza, Radu a mers in Afi sa incerce schimbul si acolo. Nevrand sa mai repete „experienta” din Plaza a intrebat direct un vanzator daca poate schimba costumul cu alte produse de la raionul de copii. Acesta a raspuns ca nu stie si l-a chemat pe managerul magazinului. Managerul i-a aratat lui Radu ca pe bonul primit atunci cand luat costumul, la lansarea Marni din Baneasa, scrie clar si negru pe alb ca produsele Marni pot fi schimbate doar in magazinele care au aceasta colectie si doar a doua zi dupa ce au fost cumparate!

Apoi a adaugat ca a mai avut si alte cazuri de clienti ce au dorit sa returneze sau sa schimbe produse Marni si ca nu i-a putut ajuta. Produsele Marni nu mai exista in magazin, a fost vorba de o colectie limitata si ele au fost retrase inclusiv din aplicatia informatica.

La final a adaugat mai in soapta ca nu este prima oara cand regulile interne H&M „bat” legislatia din Romania si cea europeana (schimbarea si returnarea produselor in termen de 30 zile sunt dreptul oricarui cumparator in conformitate cu legislatia europeana si sunt reglementate si incurajate si in Romania prin ghidul consumatorului).

Imi cam vine sa spun no more H&M for me dar mi-e teama ca cel putin pentru copii nu prea mai am multe alte alternative…..