Nu e o gluma, niciun stereotip, eu recunosc ca am o atractie irezistibila spre bucatarie si nu ma intereseaza daca si cum sunt categorisita. Nu cred nici in sintagma aia cu „dragostea trece prin stomac”, sa fie la fel de clar :).

Cand am primit invitatia sa merg la lansarea pe piata din Romania a unei familii intregi de  branduri de produse electrocasnice cu focus pe ideea de sanatate, slowcooking and stuff nu am putut spune „nu”, chiar daca evenimentul s-a tinut haaaat, la kilometri de Bucuresti, tocmai la Buftea. Ooookay, recunosc, un alt motiv a fost ca alaturi de device-urile astea foarte cool avea sa fie nimeni altul decat Adi Hadean. Pe care-l citesc de ani buni, pe care il ador si care m-a facut sa ma uit din nou cu drag si placere la Masterchef.

Revenind cu picioarele pe pamant, da, chiar si un brand de oale ma intereseaza. Si nu orice brand, ci CrockPot, haide ca sigur ati auzit de ele.  Anyway, este o gama intreaga de produse, toate sub umbrela Jarden Consumer Goods, care cu aceasta ocazie si-au facut intrarea pe piata din Romania, si vor comercializa de la storcatoare de fructe (slow juicer – nu prea mi-a fost clara partea cu slow mie, trebuie sa aprofundez treaba), pana la masinile de facut paste si SousVide Supreme, cu ajutorul caruia se poate gati in vid. Bottom line acopera cam toata bucataria, iar ideea centrala pe care se axeaza strategia lor de comunicare este „sanatatea”.

Produsele vor  fi disponibile pe piata incepand cu luna decembrie, stiu ca femeile de regula viseaza la parfumuri, genti and stuff, eu in schimb visez la niste oale misto si niste cutite din alea indecent de scumpe si de bune.